1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سر آشپزهای برتر جهان

در ادامه مقاله قبل، سه نفر دیگر از بهترین سرآشپزهای جهان را به شما معرفی می کنیم که از با نفوذترین و همچنین بهترین سرآشپزها در تمام دوران هستند. بر دنیای آشپزی تسلط داشته و هنوز هم تسلط دارند و احساس سلیقه فوق العاده ای را برای همه فراهم می کنند. پس با ما همراه باشید.

 

 

 

 

سرآشپز چارلی تروتر

چارلی تروتر، سرآشپز آمریکایی اهل شیکاگو، پدر بنیانگذار برنامه محبوب آشپزی “MasterChef” است. او یک سرآشپز رستوران، یک ستاره تلویزیونی و همچنین یک نویسنده است. وی علی رغم اخذ مدرک دانشگاهی در علوم سیاسی، عشق به غذا را کشف کرد. او با داشتن چهارده کتاب دستور العمل و سه کتاب مدیریت، یکی از شناخته شده ترین نویسندگان وابسته به سازمان آموزش آشپزی چارلی تروتر است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرآشپز امریل لاگاس

او صاحب رستورانهای فرانسوی-پرتغالی-آمریکایی است. او سرآشپز بسیاری از رستوران های مشهور در سراسر ایالات متحده است. او همچنین به عنوان نویسنده و یک ستاره تلویزیون نیز شناخته شده است. تمام رستوران های وی در، جهان آشپزی دارای بالاترین امتیاز هستند. او به دلیل تکنیک آشپزی Creole و Cajun شناخته شد. غذاهای امریل لاگاس سالانه حدود 150 میلیون دلار درآمد دارد. این برای یک سرآشپز واقعا بزرگ است. اینطور نیست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرآشپز توماس کلر

توماس کلر سرآشپز آمریکایی، نویسنده کتابهای آموزش آشپزی و همچنین رستوران است. کلر هیچ آموزش آشپزی رسمی در هیچ مدرسه ای کسب نکرد. محبوبیت وی و همچنین دانشی که در مورد غذا به دست آورد با انجام کار در رستوران های متعدد بود. او به خاطر عملکرد عالیش به عنوان سرآشپز، جایزه “بهترین سرآشپز کالیفرنیا” در سال 1997 را بدست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *