1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سرآشپزهای برتر جهان

برای هر کسی که ذهن و قلب او بیشتر بر شکمش حاکم باشد، یک غذای خوشمزه و رضایت بخش می تواند حتی تاریک ترین روزها را فقط در یک تلنگر روشن کند. وسواس در مواد غذایی امروزه با داشتن همه ی کتابهای دستور غذا، برنامه های آشپزی تلویزیون و همچنین سایت های آشپزی بسیار آشکار است. چگونه می توانید همه آن چهره های بزرگ را فراموش کنید که اصولاً الهام بخش چگونگی تهیه غذا، غذا و حتی فکر کردن هستند؟ درست است، سرآشپزها! سرآشپزها افرادی هستند که شور و شوق غذا خوردن را تحریک می کنند و بدون شک آنها بر دنیای آشپزی تسلط دارند.

غذاهایی که با دست بزرگترین سرآشپزها از سراسر جهان تهیه می شوند. مطمئناً باید برای همه سرآشپزهایی که غذاهایی تهیه می کنند که ارگاسم آشپزی را برای مردم در سراسر دنیا فراهم آورند، اعتبار بخشید. هرگز تشکر از آشپز را فراموش نکنید. در طی چندین مقاله به معرفی ده تا از بهترین سرآشپز از سراسر جهان می پزداریم آنها با نفوذترین و همچنین بهترین سرآشپزها در تمام دوران هستند که بر دنیای آشپزی تسلط داشته و هنوز هم تسلط دارند و احساس سلیقه فوق العاده ای را برای همه فراهم می کنند. در این مقاله دو نفر از بهترین سرآشپزهای جهان را به شما معرفی می کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

 

سرآشپز آنتونی بوردین

آنتونی بوردین یک سرآشپز آمریکایی و همچنین یک آشپز رئیس اجرائیه Brasserie Les Halles در نیویورک است. بوردین بیست سال پیش از ماشین ظرفشویی شروع کرد و بعد از آن بعنوان یک آشپز سوس و در آخر سرآشپز و آشپز خط شد. او نویسنده کتاب های داستانی و غیر داستانی است. آنتونی تکنیک بسیار مناسبی برای پختن غذا دارد و از آزمایش آنها لذت می برد. کتاب “محرمانه بودن آشپزخانه، ماجراهای موجود در زیراندازهای آشپزخانه“، از آثار این پسر خاص دوست داشتنی است. از سازماندهی نمایش های آشپزی گرفته تا داشتن وبلاگ شخصی خود – بنابراین او جزو بهترین های روی زمین است.

 

 

 

 

 

 

 

 

سرآشپز پائول بوکوزه

پائول بوکوزه “پدر هنر آشپزی” در فرانسه نامگذاری شده است. او چندین سال یک نماد آشپزی بوده است. بوکوزه سفیرغذاهای معاصر فرانسه بود و او یکی از بهترین سرآشپزهای وابسته به آشپزخانه نوول بود. زیرا غذاهایی تازه و با کیفیت خوب را تهیه می کرد. او نه تنها پادشاه آشپزی بلکه پادشاه ساز بود، زیرا او به درستی دانش آموزان خود را آموزش می داد تا بهترین سرآشپزها در سراسر جهان باشند. داشتن جوایز سرآشپز قرن او را به ستاره فوق العاده که بهترین غذاها و بهترین مزه ها را بدست می آورد تبدیل کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *