1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سر آشپزهای برتر جهان

در ادامه مقالات قبل، سه نفر دیگر از بهترین سرآشپزهای جهان را به شما معرفی می کنیم که از با نفوذترین و همچنین بهترین سرآشپزها در جهان می باشند و  بر دنیای آشپزی تسلط دارند. پس با ما همراه باشید.

 

 

 

 

سرآشپز مارکو پیر وایت

او یک سرآشپز ستاره انگلیسی، صاحب رستوران و همچنین یک چهره تلویزیونی است که بیشترین سهم خود را در غذاهای مدرن بین المللی انجام می دهد و به عنوان پدرخوانده غذاهای معاصر شناخته می شود. وایت در 33 سالگی توانست سه ستاره میشلن را به دست آورد و به عنوان داور در مسابقه رقابتی محبوب “استاد آشپزها در استرالیا ” داور شود. او به عنوان سرآشپز اول معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرآشپز گوردون جیمز رامسی

گوردون رامسی یک شخصیت افسانه ای در دنیای آشپزی است. او یک سرآشپز انگلیسی مشهور است. او به دلیل شخصیت خوب خود و مهارت غیرمعمول در آشپزی که باعث شد او از دیگران متمایز شود، مشهور شده است. او در ابتدا یک فوتبالیست بود که بلافاصله بعد از آسیب دیدگی جدی در دوران فوتبال، تواتست تبدیل به یک سرآشپز برجسته شود. تنها سرآشپز در انگلستان که 10 ستاره میشلن را به دست آورد. او در غذاهای خود جادویی عمل می کند. با نمایش هایی در تلویزیون مانند Nightmare Kitchen Ramsay،Hell’s Kitchen و Masterchef USA این مرد درست مانند مربی خود مارکو پیر وایت موفق بوده و  در صدر لیست قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

جیمی الیور

جیمی الیور یک آشپز انگلیسی و همچنین صاحب رستوران است. وی بیشتر به خاطر نمایش های ویژه تلویزیونی آشپزی که اساساً در زمینه تولید مواد غذایی ارگانیک و پخت و پز می باشد، شناخته شده است. او مخالف غذاهای آماده است و بر مواد تازه و 100٪ طبیعی تأکید می کند. کتابهای دستور العمل آشپزی و نمایش های تلویزیونی او موفقیت بزرگی در سراسر انگلیس برایش داشته است. کتاب او، “30 دقیقه نیمی از غذای جیمی” در سال 2010 بیش از میلیون نسخه در انگلستان به فروش رساند. الیور همچنین یک MBE دریافت کرده و نمایش محبوب غذای خود را “انقلاب غذایی” نامیده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *