1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

الگوی لازم جهت طرح کسب و کار کافی شاپ

مواردی که لازم است جهت طرح کسب و کار کافی شاب در نظر بگیرید شامل خلاصه اجرایی، بررسی اجمالی شرکت، تیم و مدیریت، منوی نمونه، تحلیل بازار، بازاریابی و تبلیغات، گرافیک و برندسازی، عملیات تجاری، پیش بینی فروش و هزینه های عملیاتی و تامین مالی می باشد. الگوی طرح کسب و کار کافی شاپ ابزاری مفید برای تصور و برنامه ریزی کافی شاپ شماست.

خلاصه اجرایی: معرفی مختصر مفهوم کافی شاپ شما در قالب یک خلاصه اجرایی اولین بخش از یک طرح تجاری است. خلاصه اجرایی عناصر کلیدی طرح کسب‌ و کار شما را معرفی می‌کند، مانند مروری بر بودجه، مأموریت، بازار و ارزش‌های اصلی کسب‌ و کار، و یک چشم‌انداز منسجم برای محصول و سبک خدمات قهوه شما. بیشتر کافی‌شاپ‌ها بر روی قهوه‌های باکیفیت تمرکز دارند، اما برخی از آن‌ها به عنوان کیوسک، یا حتی کافه‌هایی با خدمات کامل عمل می‌کنند. دانستن فضای بازاری که می خواهید کافی شاپ شما در رابطه با رقابت محلی اشغال کند بسیار مهم است.

بررسی اجمالی شرکت: بررسی اجمالی شرکت نوع رستوران،ساختار مالکیت و تجربه مشتری را معرفی می کند. در مورد یک کافی شاپ بررسی اجمالی شرکت، فرآیندهای دم کردن قهوه، موقعیت مکانی، شیوه های کار و استخدام برای باریستاها را تعریف می کند. بررسی اجمالی شرکت همچنین فرصتی برای شماست تا دیدگاه های مفهومی بیشتری را برای برند خود به سرمایه گذاران منتقل کنید.

تیم و مدیریت: مدیریت و نیروی انسانی در کافی شاپ ها می تواند بسیار تخصصی و رقابتی باشد و مهم است که قبل از شروع استخدام در مورد ساختار و مدیریت تیم تصمیم گیری کنید. همچنین اطلاعاتی را در مورد نوع مشاغلی که قصد ایجاد آن را دارید، تمام وقت یا پاره وقت، نحوه استخدام یا آموزش کارکنان با مجموعه مهارت های مناسب و نحوه برنامه ریزی برای ارائه مزایا و دستمزد خوب در نظر بگیرید. کارکنان شما در سایر عناصر حیاتی طرح تجاری شما، مانند بودجه و تولید غذا و نوشیدنی، نقش خواهند داشت، بنابراین مهم است که تصویری مشخص از نیازهای کارکنان خود داشته باشید.

منوی نمونه: یک منوی نمونه یکی از ویژگی های منحصر به فرد یک طرح تجاری برای یک رستوران است. منوی نمونه شما را وادار می کند که به طور مشخص در مورد نحوه برنامه ریزی برای تولید و سرو قهوه، نوشیدنی چای و ساندویچ یا شیرینی موجود در آن منو فکر کنید.

تحلیل بازار: رقابت در صنعت قهوه سخت است و یافتن فضای باز در بازار برای موفقیت هر کسب و کار خدمات غذایی بسیار مهم است. سرمایه گذاران معمولاً در مورد سه جنبه اصلی بازاری که در آن فعالیت می کنید سؤال می کنند: بازار هدف، مکان و رقابت.

همیشه تقاضا برای قهوه وجود دارد اما آیا چیزی که می‌خواهید ارائه دهید با شکافی در آنچه دیگر کافی‌شاپ‌های محلی ارائه می‌دهند، مواجه می‌شود. شاید فضایی برای یک کافی‌شاپ مانند یک پاسیو زیبا، کافی شاپ شما را به مکانی مناسب و ایده آل جهت سرو قهوه برای مشتریان تبدیل کند. مهم است که در مورد مسیرهای رسیدن به اهداف فروش رستوران خود تحقیق کنید و آن مسیرها را در برنامه تجاری خود به وام دهندگان یا سرمایه گذاران بالقوه انتقال دهید. در ادامه به بررسی موارد مهم دیگری که در الگوی طرح کسب و کار کافی شاپ باید در نظر بگیریم می پردازیم.

در مقالات بعدی همراه ما باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *