1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

چشم انداز رستورانهای آینده

تقاضای مصرف‌کنندگان برای راحتی و تجربه‌های دیجیتالی یکپارچه در حال افزایش است که با همه‌گیری COVID-19 شتاب بیشتری گرفته است. چگونه موسسات غذایی می توانند تجربیات مشتری را برای موفقیت با مهمانان نسل بعدی ارتقا دهند؟ در این مقاله به بررسی سه روند ضروری که الگوهای مصرف را در میان مهمانان رستوران شکل می‌دهند و اقداماتی را که رستوران‌ها می‌توانند برای پیشرفت در آینده انجام دهند می پردازیم.

سه روند شکل دهنده رستوران آینده

 نیروهای زیادی تغییرات را در صنعت رستوران داری سرعت بخشیده اند و این تغییرات همیشه آشکار نیست. مشابه روندهای اولیه بیماری همه گیر، سه عامل اصلی در کار رستوران ها تأثیر می گذارد: راحتی، دیجیتال و ایمنی. این کاتالیزورها با یکدیگر همپوشانی دارند و به شدت بر یکدیگر تأثیر می گذارند، اما با هم به یک دستور واحد و فراگیر برای برندهای رستوران اشاره می کنند که اساساً مدل های تجاری خود را تغییر دهند.

در مطالعه 2020 ، راحتی به وضوح فعال ترین مرز بود. ایمنی یک الزام بی چون و چرا بود – یک واکنش، نه یک استراتژی – و دیجیتال به عنوان بخشی از یک سیر تکاملی که به خوبی در حال انجام بود، به سرعت با این نیازها سازگار می شد. اکنون، به نظر می رسد که راحتی به بلوغ سریع خود ادامه داده و جای خود را به عنوان یک ثابت دائمی در چشم انداز رستوران گرفته است. دیجیتال هنوز هم ذاتاً نقش مهم‌تری دارد و فعال‌ترین جبهه امروز، ایمنی – جایی که اقدامات در واکنش به همه‌گیری COVID-19 بود – جای خود را به رویکردهای سازگارتر و پایدارتر می دهد. 

در  آخر این سوال مطرح می شود که صنعت رستوران‌داری از اینجا به کجا می‌رود؟ در مقالات بعدی با ما همراه باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *