1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین رستورانهای جهان-1

در حین سفر، گردشگران اغلب مایلند یک تجربه آشپزی بی نظیر را در مقصد خاص تجربه کنند. بدون شک باید در حین کاوش در یک مقصد خارجی، یک تجربه غذای غیر متعارف را نیز تجربه کرد. بنابراین در این سری از مقالات به معرفی تعدادی از بهترین رستوران های ثبت شده در جهان می پردازیم.

رستوران At.Mosphere برج خلیفه دبی

رستوران اتمسفر در گینس به عنوان مرتفع ترین رستوران دنیا ثبت شده است. این رستوران در ارتفاع ۴۲۲ متری از سطح زمین قرار دارد. قوانین لباس پوشیدن در رستوران اتمسفر نیز جالب می باشد. باید لباس های معقول به تن کنید و پوشیدن شلوارک و کفش های جلو باز برای مردان ممنوع است و بانوان نیز نمی توانند با دمپایی لا انگشتی وارد رستوران شوند.

At.Mosphere با ارائه تجربه ای بی نظیر از غذاخوری، توجه شما را در طبقه 122 بلندترین ساختمان جهان، برج خلیفه، جلب می کند. با ارائه مجموعه ای از غذاها در منو خود زیر نظر سرآشپز مشهور دنیا، Jerome Lagarde انواع غذاهای اروپایی، فرانسوی و اروپای مرکزی را سرو می کند. نمایی از مناظر شهر از پنجره‌های شیشه‌ای 180 درجه، لذتی بصری است! ماهی سالمون، صدف، استیک و قهوه را در At.Mosphere از دست ندهید. یک تجربه غذاخوری عالی که قبلاً هرگز نداشته اید.

مطمئنا غذا خوردن در بلندترین رستوران دنیا، حس و حال دیگری دارد و تجربه ی بسیار متفاوتی خواهد بود. برای آشنایی با بهترین رستورانهای جهان در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *