1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تبدیل رستوران به آشپزخانه غذای آماده در دوران COVID-19

زمانی که برای اولین بار این مقاله نوشته شد، انگلستان کمی به سوی رفع محدودیت ها و بازگشت به چیزی که اگرچه کاملاً “عادی” نبود پیش رفت. اکنون، وقتی به جلوتر پیشروی کردیم، بسیاری از صاحبان مشاغل مهمان نوازی در حال بررسی نحوه کارکردن به عنوان یک تجارت آماده برای رستوران، کافه و فست فود خود هستند. این مقاله آخرین راهکارهای دولت را از 5 نوامبر 2020 نشان می دهد. در حالی که همه ما می خواهیم ایمن بمانیم و از کارمندان و مشتریان خود به طور یکسان محافظت کنیم، این احتمال وجود دارد که بازگشایی سالن های پذیرایی مشتریان، آسیب بیشتری نسبت به بسته بودن این مکان ها برای آنها داشته باشد. این امر منجر به این شد که بسیاری به دنبال تطبیق پیشنهاد خود برای تهیه غذاهای آماده، یا کار به عنوان آشپزخانه با چراغ خاموش باشند.

درباره انتقال COVID-19 چه می دانیم؟

در ماه مارس، بهداشت عمومی انگلیس اعلام کرد که “بسیار بعید است که ویروس کرونا از مواد غذایی انتقال یابد” و مشخص نیست که این ویروس در اثر قرار گرفتن در معرض غذا یا بسته بندی مواد غذایی منتقل شود. این خبر خوبی برای تهیه کنندگان غذاست چرا که به این معنی است که تصور نمی شود غذا وسیله انتقال است. با این حال، ما می دانیم که ویروس کرونا یک بیماری تنفسی است که می تواند از طریق ذرات موجود در هوا به انسان منتقل شود و ویروس می تواند برای مدت سه روز در سطوح آلوده زنده بماند.با این حساب، افزایش روال نظافت و ضدعفونی برای اطمینان از ایمنی مشتریان و ایمنی کارکنان شما ضروری است. به همان اندازه مهم این است که اطمینان حاصل کنیم همه کارمندان در هر رویه جدیدی که شما اجرا می کنید آموزش می بینید و اینکه آنها به وضوح می فهمند که اگر احساس بدی کنند چگونه رفتار کنند.  

آیا غذای آماده پاسخگوی مشتریان است؟

یکی از این راه حلها برای ادامه کار شما این است که آشپزخانه های خود را برای تحویل سفارشات باز کنید. این همان چیزی است که ما شاهد استقبال زیادی از آن هستیم، زیرا آشپزخانه های بزرگ به طور یکسان به سمت پاسخگویی به تقاضای مشتری های وفادار خود می روند. در ماه ژوئن نظرسنجی از 2000 نفر صورت پذیرفت که نشان داد قرنطینه را دلیلی برای متوقف کردن سفارش غذا یا حتی توقف خوردن غذای رستوران، حتی در منازل خود نمی دانند. با نزدیک شدن به شبهای تاریک و هوای سرد زمستان، “غذاهای آماده” احتمالاً نقش مهمی در زندگی روزمره مردم دارند. علاوه بر این، یک چهارم پاسخ دهندگان به نظرسنجی ما اعلام کردند که مایلند گزینه های سالم برای سفارش در دسترس باشند. هنگامی که از آنها سؤال شد چه چیزی آنها را ترغیب به سفارش از کافی شاپ یا رستوران محلی خود می کند که تحویل کالا را ارائه می دهد، 42٪ اعلام کردند که استانداردهای بالای بهداشت مواد غذایی و توانایی پرداخت آنلاین مهمترین معیارها هستند، با اینکه تحویل بدون تماس با 28٪ در رتبه سوم قرار دارد.

برخی از مشاغل تصمیم گرفته اند که حمل و نقل و تحویل می تواند پاسخی باشد که برای ادامه کار یا حتی پیشرفت به آن نیاز دارند. این رویکرد نه تنها به آنها امکان می دهد محصولات جدیدی را به بازار مشتاقانه عرضه کنند، بلکه آنها و تیم هایشان را نیز مشغول نگه می دارد. به عنوان مثال نوما که به عنوان یکی از بهترین رستوران های جهان و Alinea در شیکاگو دارنده سه ستاره میشلن، در حال اجرای یک منوی آماده روتین برای خرید و سفارش  آنلاین و در دسترس مشتریان در خانه هستند. آخرین محدودیت های دولت بسته شدن مکان های پذیرایی مانند رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها و بارها است. در انگلیس، چنین مکانهایی مجاز به ارائه خدمات تحویل کالا هستند. اگر تصمیم دارید کار خود را به عنوان یک غذای آماده تحویل تحویل دهید، دوره های مشاوره عملی وجود دارد که می توانید برای اطمینان از ایمنی مواد غذایی، همچنین کارمندان و مشتریان خود انجام دهید.

مشاوره عملی برای تبدیل شدن به آشپزخانه غذای آماده

این دوره شامل مراحل عملی است که شما می توانید برای اطمینان از تعامل با مشتری بدون تماس، تحویل بدون تماس و چگونگی اعمال فاصله اجتماعی برای مشتریان و کارکنان خود اطلاعات کسب کنید. همچنین به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که هرگونه تغییر در عملکرد شما در سیستم مدیریت ایمنی غذا و روشهای مناسب بهداشت مواد غذایی منعکس شده است. علاوه بر این چندین پوستر در محیط کار خود نمایش دهید که به شما کمک می کند روش کار خود را با کارمندان و مشتریان در میان بگذارید. در پایان یک تعمیر اساسی در تجارت خود انجام دهید تا بتوانید خدمات تحویل کالا به مشتریان را با جلب رضایتمندی بیشتر آنها و در نتیجه افزایش اعتماد و در نتیجه فروش بیشتر انجام دهید. در مقالات بعدی با ما همراه باشید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *