1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

 LOTUS انتخابی درست جهت خطوط آشپزی حرفه ای 

LOTUS در سال 1985 به عنوان یک صنعتگر آغاز به کار کرد، آنچه را که برای ایجاد و تحکیم تجارت خود لازم بود دنبال کرد، خطوط صنعتی کارآمد و منظم را سازماندهی کرد، سازمان داخلی خود را کامل کرد و در اوایل سال 1996، ISO 9001 و بلافاصله پس از آن در سال 1998 گواهینامه ISO 9002 را دریافت کرد. این رشد و توسعه بر محصولات نیز تأثیر گذاشت. از یک شرکت متخصص در زمینه تولید تجهیزات، LOTUS به تولید موفقیت آمیز در سایر خطوط ادامه داد. از خطوط حرفه ای گرفته تا سیستم های جدید پخت و پز که می تواند نیازهای مختلف مشتریان را برآورده و برطرف کند. دامنه محصولات آن شامل اجاق گاز و سرخ کن، اجاق گریل و دیگ صنعتی و … است. محصولات به گونه ای طراحی گردید که در سیستم های آشپزی گنجانده شده و قادر به مقابله با متنوع ترین نیازها می باشد.

همه محصولات LOTUS دارای تاییدیه CE هستند و با رعایت بهترین الزامات ایمنی اطمینان کامل، مراقبت و تمیز کردن آسان را ایجاد می کنند. محصولات LOTUS همچنین در بخش بیمارستانها مورد استفاده قرار می گیرد، که تضمین بیشتری برای کیفیت محصولات آن است. برای LOTUS، کیفیت یک ویژگی بسیار مهم جهت بهبود سازمان و مدیریت آن است. LOTUS معتقد است که دستاوردهای آن تاکنون جذب بیشتر مشتریان است. برای این منظور، تجهیزات به منظور مطابقت با استانداردها و دستورالعمل های بین المللی، دارای گواهینامه های ETL (ایمنی + بهداشت، کانادا و ایالات متحده آمریکا)، AGA (استرالیا) و GOST (روسیه) هستند. علاوه بر این، سرخ کن های موجود در خط LotusMarine با SOLASrequirements مطابقت دارند.

LOTUS ایتالیا به دلیل تعهد مداوم خود به توسعه، نشان داده است كه این پتانسیل و توانایی را دارد كه بتواند به طور دقیق و كامل نیازهای بخش پذیرایی در مقیاس بزرگ و مراكز آشپزی را برای جوامعی كه نیاز به تولید تعداد قابل توجهی ظروف دارند، تأمین كند. اکنون معیار همه متخصصان پذیرایی جستجوی راه حلهای نوآورانه از نظر فن آوری و ساخت و ساز با هدف بهینه سازی و کاهش سطح مصرف برای برنامه ریزان، معماران، طراحان، دکوراسیون داخلی است که دوست دارند طرحهای دقیق متناسب با عملکرد بالا را پیشنهاد و طراحی کنند. علاوه بر این، قابل ذکر است که قابلیت انعطاف پذیری بسیار زیاد آن بواسطه تولید محصولات کاملاً یکپارچه در خطوط تولید، امکان ایجاد آشپزخانه های حرفه ای را در آینده نزدیک فراهم می کند.  LOTUS به لطف خط تولید جدید خود، FreeLotus © دامنه پاسخ خود را به تقاضاهای جدید برای خطوط آشپزی حرفه ای داخلی که در جستجوی تجهیزات مهم، کارآمد و قابل اعتماد هستند را گسترش می دهد. همچنین LOTUS برای کسانی که می خواهند حرفه ای واقعی را در آشپزخانه آپارتمان یا محل کار خود اضافه کنند انتخاب می شود و با استفاده از روش روشنی برای توصیف پیشنهاد برای هر واحد، یک سیستم پیشنهاد آسان و استنباطی را تضمین می کند. این امر به این دلیل امکان پذیر شده است که شرکت لوتوس مستقیماً طرح داخلی را طراحی می کند و تجربه مستقیم بسیاری در زمینه طراحی و نصب تجهیزات آشپزخانه های حرفه ای را دارد.  نکته آخر که باید در نظر گرفت اینکه کل تولید در ایتالیا و دقیقاً در کارخانه لوتوس با تحویل سریع انجام می شود.

با گذشت سالها، LOTUS طیف وسیعی از تولید محصولات را برای رسیدن به برنامه ریزی، تولید و اختصاص سیستم های پخت و پز برای همه مراکز پذیرایی و رستوران گسترش داد. این توسعه  باعث شده است که LOTUS سهم خود را در بازار تثبیت کند، به طوری که همیشه به دلیل رویکرد پویا و توانایی نوآورانه خود برجسته است. امروزه کارخانه LOTUS بیش از 8000 مترمربع مساحت دارد و توانایی تأمین نیاز بیش از 2000 مشتری توزیع شده در سراسر اروپا و سایر نقاط جهان از اسکاندیناوی گرفته تا اروپای شرقی، کشورهای عربی، آفریقا، قاره آمریکا، آسیا و اقیانوسیه را دارد.

تقریبا بخش وسیعی از محصولات آشپزخانه های صنعتی و تجاری  با نام تجاری Lotus به فروش می رسد. در مقالات بعدی با ما همراه باشید. 

تجهیزات آشپزخانه – لوازم آشپزخانه – تجهیزات پخت و پز– تجهیزات آشپزخانه صنعتی– تجهیزات فست فود– تجهیزات کافی شاپ– تجهیزات رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *