1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

راهکارهای لازم جهت تهیه تجهیزات رستوران

وقتی بدانید در رستوران خود به چه چیزی نیاز دارید، زمان آن می رسد که شروع به تهیه تجهیزات آشپزخانه رستوران کنید. این می تواند یک کار طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر به دنبال هزینه خرید تجهیزات آشپزخانه رستوران به صورت یکجا هستید. اگر در حال حاضر با یک تامین کننده تجهیزات رستوران کار می کنید، اکنون وقت آن است که از تخصص آنها استفاده کنید. در غیر این صورت، به دنبال  تهیه تجهیزات از فروشگاه تجهیزات رستوران باشید و یا از همتایان خود در این صنعت نیز راهنمایی بخواهید. همچنین ممکن است به جای پرداخت پول نقد از قبل برای کالاهای کاملاً جدید، در نظر داشته باشید که تجهیزات رستوران دست دوم تهیه کنید. حراج تجهیزات دست دوم رستوران را از رستوران هایی که اخیراً بسته شده اند و اجناس کارکرده خود را می فروشند بررسی کنید.

جوانب مثبت و منفی خرید تجهیزات رستوران دست دوم

خرید تجهیزات رستوران دست دوم نکات مثبت و منفی دارد. مزیت اصلی این است که شما برای تهیه تجهیزات هزینه کامل نمی پردازید. تجهیزات دست دوم اغلب در ظاهر عالی هستند و می توانند بودجه شما را در مقایسه با خرید تجهیزات جدید ذخیره کنند. نکته منفی این است که شما از سابقه تجهیزات نمی دانید، آیا تجهیزات به درستی نگهداری شده اند یا اینکه واقعا به همان شکل کار می کنند. تجهیزات استفاده شده نیز دیگر ضمانت نخواهند داشت، بنابراین در صورت خرابی مشکلی، شما کاملاً مسئول خسارات وارده هستید.

قرار دادن همه چیز در لیست تجهیزات آشپزخانه رستوران کار کمی نیست. برای برآوردن تمام نیازهای تجهیزات رستوران شما، برنامه ریزی دقیق، بودجه بندی هوشمند و انرژی زیادی لازم است. قبل از خرید، حتماً مفهوم و فهرست رستوران خود را ارزیابی کنید و از نحوه آشپزخانه رستوران خود حس خوبی بگیرید. علاوه بر این، تحقیقات خود را انجام دهید تا در مورد بهترین انواع تجهیزات رستوران و برندهایی که برای شما بهترین کارآیی را دارند، بیاموزید. بررسی موارد خارج از لیست تجهیزات رستوران شما به زمان نیاز دارد، اما دانستن اینکه شما برای رستوران خود چه نیازهایی دارید، کمک زیادی به شما می کند تا در طولانی مدت به موفقیت برسید.

وقتی فضای کار شما تمیز باشد و موجودی شما به خوبی تامین باشد، خدمات می تواند مانند یک رویا احساس شود. مشتری ها خوشحال می شوند و کارمندان با یک کار خوب و رضایتمندی کامل به خانه می روند. بدون این رعایت این موارد، یک روز شلوغ می تواند به یک فاجعه تبدیل شود اما متأسفانه این وظایف اغلب نادیده گرفته می شوند. با اجرای یک سیستم آماده سازی آشپزخانه قوی می توانید ساختار را تقویت کنید، نیازهای تجهیزات را تعیین کنید و چین و چروک ها را در برنامه آماده سازی برطرف کنید. به عبارت دیگر، می توانید یک سیستم رویایی را راه اندازی کنید. در مقالات بعدی همراه ما باشید تا بدانید که چگونه می توانید سیستم آماده سازی رسمی و بدون هرگونه نقص را که شایسته آشپزخانه شماست، راه اندازی کنید و آن را توسعه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *