1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

روند پیشرفت آشپزخانه

تغییر سریع سبک زندگی در بسیاری از کشورها منجر به تقاضای محصولاتی شده است که زندگی را آسان تر می کنند و باعث پخت و پز سالمتر و ذخیره سازی مواد غذایی ایمن تر می شوند.  اوقات فراغت و علاقه به آشپزی پیشرفته به طور عمده در کشورهای بالغ در حال افزایش است. تعداد فزاینده ای از افراد می خواهند از افراد حرفه ای تقلید كنند و به دنبال محصولات و توابع مورد استفاده بهترین سرآشپزها هستند. غذا باید سریع، بصری و با نتایج عالی تهیه شود.

مارک ها مهم هستند و ظاهر محصولات باید منعکس کننده شخصیت و ارزش های مالک باشد و با سایر محصولات آشپزخانه و بقیه خانه هماهنگ باشد. مصرف کنندگان همچنین محصولاتی با مصرف آب و انرژی کم می خواهند که از مواد پایدار ساخته شده و به راحتی قابل بازیافت باشد. الکترولوکس یکی از برترین و بهترین تولید کننده در جهان است که به خانواده ها، رستوران ها و آشپزخانه های صنعتی راه حل های کامل و جامعی از لوازم آشپزخانه را ارائه می دهد.

محصولات آشپزخانه الکترولوکس تقریباً سهم قابل توجهی از فروش در بازار را تشکیل می دهند و در میان گزینه های کم مصرف، به خوبی نمایان می شوند. این گروه دارای موقعیت های قدرتمندی در تمام گروه های اصلی لوازم آشپزخانه است و سهم قابل توجهی از بازار جهانی را در اختیار دارد. سریعترین افزایش فروش طی سالهای اخیر در مناطقی از رشد مانند آمریکای لاتین و آسیای جنوب شرقی اتفاق افتاده است، جایی که پیشنهاد الکترولوکس در درجه اول برای طبقه متوسط و مستقر در شهر واقع در حال رشد است.

برای سالهای زیادی، الکترولوکس به عنوان یک برند شناخته شده در تولید اجاق گاز شناخته شده است و محصولات جدید زیادی را ایجاد کرده است که پخت و پز را ساده می کند.تقریبا نیمی از محصولات آشپزخانه با نام تجاری Electrolux به فروش می رسد. از دیگر مارک های قابل توجه مصرف کننده می توان به AEG و Zanussi در اروپا و Frigidaire در آمریکای شمالی اشاره کرد. در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *