1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

افتتاح کافی شاپ و خرید تجهیزات مناسب

با داشتن یک منوی کوچک که به سرمایه گذاری تجهیزات محدود و فضای متوسط ​​نیاز دارد، کافی شاپ یکی از گزینه های ساده و در دسترس تر سرویس های غذایی برای شروع است. اگر به خوبی برنامه ریزی کرده اید و برخی از موفقیت ها را پیدا کرده اید، می توانید به راحتی آیتم های منو را اضافه کنید تا بتوانید تجارت خود را تنها با چند مورد اضافی از تجهیزات جزئی انجام دهید که مستقیم به طرح موجود شما خواهد رسید.

قبل از شروع اندازه گیری و اطمینان از همه چیز، مهم است که لیستی از تجهیزات اصلی مورد نیاز خود را جمع کنیم. این کار هزینه پایه اولیه را به ما می دهد. بیشتر کافی شاپ ها فقط با نیروی الکتریکی کار می کنند، بنابراین ما تجهیزات گازی را در این مقاله در نظر نمی گیریم.

یخ ساز با کیفیت برای هر کافی شاپ ضروری است و احتمالاً دومین تجهیز گران قیمت شما بعد از دستگاه اسپرسو خواهد بود. بیشتر کافی شاپ های کوچک و متوسط یک دستگاه یخساز کم مصرف خریداری می کنند.

بیشتر کافی شاپ ها به فضای بیشتری نیاز دارند، بنابراین شما نیاز دارید که یخچال و فریزر خود را در جایی قرار دهید که فضای کمی اشغال نماید. یخچال و فریزر زیرکانتری با یک سطح بالای استیل ضدزنگ، یک فضای کاری بزرگ را در یک مکان برای شما فراهم می کند. قسمت بالا باید به اندازه کافی بادوام باشد.

میز کاری که دارای یک فضای داخلی از جنس استنلس استیل است، اگر واقعاً دارای فضای کوچک می باشید به میزهای کار کشودار احتیاج دارید.

عواملی که باید هنگام خرید یخچال و فریزر قابل دسترسی به غیر از قیمت در نظر بگیرید، آیا قسمت داخلی آن از جنس ضد زنگ است، آیا روی کاستورها (چرخها) قرار دارد، آیا می توان قفسه های اضافی به آن افزود.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم در طول روز یک فنجان قهوه می نوشند، افتتاح کافی شاپ راهی است که بتوانید درآمد کسب کنید. اگرچه قهوه خود نسبتاً ارزان است، اما هزینه های راه اندازی کافی شاپ به سرعت افزایش می یابد. می بایست هزینه های تجهیزات مورد نیاز را در هنگام تهیه برنامه های کافی شاپ خود در نظر بگیرید و حتما راهنمای کامل راه اندازی  برای شروع کافی شاپ را نیز بررسی کنید!

یک دستگاه اسپرسو برای افتتاح کافی شاپ ضروری است. این امکان را به شما می دهد تا کاپوچینو ، قهوه و سایر نوشیدنی های گران قیمت را سرو کنید. دستگاههای اسپرسو نیمه اتومات جهت شروع مناسب می باشند. ماشینهای اسپرسو تمام اتوماتیک نیز وجود دارند که تمام کارها را انجام می دهند و ساده تر عمل می کنند.

اگر قبلاً در مورد دستگاه اسپرسو فوق اتوماتیک تصمیم گرفته اید، می توانید از آسیاب قهوه پرش کنید. در غیر این صورت، باید آسیاب قهوه جداگانه خریداری کنید.

یک فنجان قهوه با آب تهیه می شود و مواد معدنی یا سایر رسوبات می توانند تا حد زیادی بر طعم و کیفیت نوشیدنی تأثیر بگذارند. علاوه بر این، این رسوبات می توانند به مرور زمان به تجهیزات شما آسیب رسانند. سیستم تصفیه آب از کیفیت نوشیدنی ها و طول عمر تجهیزات کافی شاپ شما محافظت می کند.

شما می توانید یک فیلتر نصب شده برای تصفیه تمام آب های وارد شده به کافی شاپ خود داشته باشید یا از فیلترهای جداگانه جهت تجهیزات خود استفاده کنید.

هنگام افتتاح کافی شاپ، هزینه تجهیزات بخش عمده ای از هزینه های راه اندازی شما را تشکیل می دهد. به دنبال اندازه های متناسب با نیازهای خود باشید و به دنبال تجهیزات جدید یا استفاده شده متناسب با بودجه خود باشید.

تجهیزات آشپزخانه – لوازم آشپزخانه – تجهیزات پخت و پز– تجهیزات آشپزخانه صنعتی– تجهیزات فست فود– تجهیزات کافی شاپ– تجهیزات رستوران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *