1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سر آشپزهای برتر جهان

در ادامه مقالات قبل، دو نفر دیگر از بهترین سرآشپزهای جهان را به شما معرفی می کنیم که از با نفوذترین و همچنین بهترین سرآشپزها در تمام دوران هستند. بر دنیای آشپزی تسلط دارند و احساس و طعم فوق العاده ای از غذاها را برای همه فراهم می کنند. پس با ما همراه باشید.

 

 

 

 

سرآشپز سانجیف کاپور

او یک آشپز هندی و تاجر است. او نویسنده کتاب دستور آشپزی، متخصص رستوران و همچنین یک مجری تلویزیون است. سانژف یکی از معروف ترین سرآشپزهای هندی است و وی برنامه های تلویزیونی مانند “خانا خزانا” را ایجاد کرده است که می تواند طولانی ترین نمایش آشپزی در آسیا محسوب شود. او یک کانال غذا را در سال 2011 از طریق HD شروع کرده است، که این تنها مرکز مواد غذایی بوده است. شرکت هواپیمایی سنگاپور او را به عنوان بخشی از پنل بین المللی آشپزی خود استخدام کرده است. به تازگی، او قاضی مسابقه رقابتی آشپزی “MasterChef Season 3” شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سرآشپز ولفگانگ پاک

او یک سرآشپز آمریکایی-استرالیایی بود که به عنوان یکی از بهترین سرآشپزهای روی زمین شناخته شده است. او دقیقاً نحوه پخت و پز آمریکایی را با ادغام روش های آسیایی، فرانسوی و کالیفرنیایی و انواع مختلفی از کیفیت عالی از غذاهای مختلف در سراسر جهان بهبود بخشید. از دوران کودکی با پخت و پز به همراه مادرش آموزش و تمرین کرد. از او به عنوان نویسنده کتاب دستور العمل آشپزی می توان یاد کرد و رستوران وی به عنوان یکی از 40 رستوران برتر در ایالات متحده معرفی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *