1. خانه
  2. /
  3. مقالات
  4. /
  5. تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهترین رستورانهای جهان-4

در این مقاله به معرفی یکی دیگر از بهترین رستورانهای ثبت شده در جهان می پردازیم.

رستوران Tour Eiffel،پاریس

آیا تا به حال خواب دیده اید که در برج ایفل غذا بخورید؟ 58 Tour Eiffel جایی است که باید به آنجا بروید. رستوران تور 58 در ایفل متعلق به الین دوکاس واقع در اولین طبقه برج ایفل، برای منظره های پانوراما و منطقه تروکادرو پاریس معروف است. این رستوران که در ارتفاع 58 متری از سطح زمین قرار گرفته است، با غذاهای فرانسوی شگفت انگیزش شما را هیجان زده می کند. مواد اولیه ای که فقط در فرانسه تولید می شوند در تور ایفل 58 استفاده می شوند و منوی ثابتی را ارائه می دهد که شامل یک لیوان شامپاین، یک پیش غذا، شراب و آب، غذای اصلی، دسر و قهوه است.

این رستوران غذاهای سنتی فرانسوی را سرو می کند و پنجره هایی رو به سوی کل رستوران دارد، محل شام از یک طرف به شهر و از سوی دیگر به سمت طراحی پیچیده فلزی برج ایفل مواجه است. رستوران تور 58 در ایفل یک مکانی مرسوم برای صرف غذا در طول روز است، ناهار در دو یا سه وعده غذایی ”پیک نیک“ و گاهی در سبدهای فلزی سرو می شود. در طول شب چراغ ها کم نور می شوند و نوع لباس ها به رسمی تغییر کرده و غذاها نیز به فرانسوی کلاسیک تغییر می یابند.

اگر به پاریس سفر می کنید هرگز این تجربه لذت بخش رو از دست ندید. برای آشنایی با بهترین رستورانهای جهان در مقالات بعدی با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *